Professionelt visuelt koncept

Det er nødvendigt med et visuelt koncept til firmaets papirer, hvis de skal være indbydende, læsevenlige og med tydelig afsender. Det gælder for eksempel vejledninger og ‘whitepapers’. 

Et visuelt koncept er særlig vigtigt, når dokumenterne skal deles eksternt, og dine ting skal fremstå professionelle og afspejle din virksomhed.

Her ses et eksempel på et koncept til vejledninger, der understøtter kræftlægers udarbejdelse af kliniske retningslinjer for kræftbehandlingen i Danmark.
Vejledningerne understøtter retningslinjeudviklingen, så de fremstår ensartet på tværs af kræftsygdomme og er letlæselige.
Det visuelle koncept er udviklet i tæt samarbejde med Regionernes Kliniske Kvalitetsudviklingsprogram og Danske Multidisciplinære Cancer Grupper.

Her koncept til retningslinier for lærerne på en skole. Jeg fotograferede også til opgaven, og billeder fra børnenes hverdag gjorde det hele mere nærværende:


.

KONTAKT LeoAD

Motiver med slotte: 
Fredensborg, Amalienborg,
Rosenborg, Christiansborg, Frederiksborg, Kronborg, Eremitagen, Hirschholm og Borreby Gods

Andre motiver: 
Danmark, Køkkenet, Storebæltsbroen, København, Hovedbanegården og tog, Biler, biler, biler 😊 Jonas Vingegaard, Jumbo Visma og verdens største cykelløb 😊

Se formater og priser og se veninde-plakater, plakatserier og kombinationsmuligheder

Med pensel:
Malerier i akryl på lærred

.

Dette billede har en tom ALT-egenskab (billedbeskrivelse). Filnavnet er image.gif



Se logoer og monogrammer